Három parkoló autónak hajtott neki egy LaFerrari szombaton késő délelőtt Budapesten, a XIII. kerületi Váci úton, egyelőre ismeretlen körülmények között. Érdekes, hogy az autóra rendszám nélkül találtak rá, a tulaj pedig ponyvával takarta le a kocsit a kíváncsiskodók elől, a helyszínelés után. Szerencsére személyi sérülés nem, anyagi kár viszont jelentős keletkezett. A baleset körülményeit a rendőrség vizsgálja. - nyilatkozta a 24.hu-nak a rendőrség szóvivője.

A LaFerrari jelenleg az olaszok csúcsmodellje, kézben tartása egy tapasztalt pilóta számára is komoly kihívás.

2013-ban a Porsche és a McLaren mellett a Ferrari is elkényeztette a márka rajongóit és a potenciális vásárlókat, mikor bemutatta a gyár történetének első hibrid utcai autóját. Kezdetben F150 néven emlegették, de az év eleji bemutatón elárulták, hogy LaFerrai néven fogják forgalmazni a közel 1000 lóerős paripát.

A pokoli Ferrari 6,3 literes V12-es belső égésű motorja 800 lóerős teljesítményre képes (9250/perc fordulatszámon), ám ezt még további 163-mal fokozza egy elektromotor, így összesen 963 lóerővel gazdálkodhat a LaFerrari szerencsés tulajdonosa. A hajtáslánc valójában két villanymotort kapott, ám az egyiknek nincs más feladata, mint a segédrendszerek kiszolgálása.

Álló helyzetből százra kevesebb mint 3, kétszázra kevesebb mint 7, háromszázra 15 másodperc alatt (!) gyorsul. A végsebessége valahol 350 km/óra felett van. A Ferrari Laferrari új ára valahol 300 millió forint környékén mozgott, míg a Porsche 918 Spyder ára átszámítva 186,5 millió forintra rúg, a McLarean P1 pedig 295 millió.

Forrás: vezess.hu